Skip to main content

משרד משה כאהן, עורכי דין - המלצות לקוחות

litigate

משרד עו"ד משה כאהן מתמחה במשפט העסקי על היבטיו ותחומיו השונים ומציע מומחיות ומיומנות, שירות אישי, ניסיון רב שנים, ומחוייבות מלאה ללקוחותיו. אנו עוסקים בניהול תיקים משפטיים מורכבים של סכסוכים, ליטיגציה מסחרית, כמו גם בהליכים משפטיים מגוונים בבתי המשפט ובבוררויות. במשרדנו עורכי דין בעלי ניסיון רב שנים, ידע משפטי נרחב ויכולת מוכחת להובלת עסקאות מסחריות, עסקאות נדל"ן ועסקאות טכנולוגיה.

המלצות  לקוחות משרד עו"ד משה כאהן

"לכבוד עו"ד משה כאהן,

אבקש להודות לך על פסק הדין שהשגתם בתביעה שבה ייצגתם אותנו בבית המשפט בקשר עם עסקת מקרקעין. אני רוצה לציין שניהלתם בתקיפות ובמקצועיות רבה את המאבק המשפטי בבית המשפט, ובסופו של דבר התביעה שלנו התקבלה. אין לי ספק שהעבודה המקצועית והיסודית שלכם, היא שהביאה לתוצאה הטובה ולזכייתנו במשפט."

           בכבוד רב, ויקטור חמישה, רו"ח.  

"לעו"ד משה כאהן, הגעתי אליכם על מנת שתייצגו אותי בבית המשפט בסכסוך עיסקי שנוצר מול שותף. בעזרת הניתוח שלך למקרה והובלת מהלכים שלך, הגענו לתוצאה הרצויה: הצלחתם לשכנע את ביהמ"ש בצדקתי וקבלתי צווים לטובתי. מעבר לכך כמעט כל המשרד היה מעורה בתיק שלי ובכל זמן נתון מרגע הפנייה ועד לסיומה קיבלתי ליווי צמוד ומחבק. לכל צעד ומהלך שביצעתם, בכל רגע שפניתי תמיד הייתם זמינים אליי עם תשובות מוכנות ותמיד קיבלתי הרגשה מכל הצוות המשפטי שכאילו יושבים ומחכים רק לי, זיהיתם את המצוקה שלי ואף פעם לא המתנתי יותר מדי זמן לתשובה או לחזרה, הכל היה כל הזמן זמין ונוח עבורי למעשה מהרגע שנכנסתי למשרד הרגשתי שלקחתם ממני את הבעיה וטיפלתם בה כאילו הייתה שלכם, זה בדיוק המשפט שמסכם את תחושת הרווחה שהייתה מרגע שנכנסתם לתמונה, למרות שלפני כן הייתי חסר אונים ברמה שבריאותי נפגעה. מצחיק להגיד אבל מקווה שלא אצטרך את השירותים שלכם יותר, אבל חלילה אם יקרה הדבר לי או לאחד מקרובי אני יודע שאתם הכתובת היחידה עבורי. תודה על הכל"  

           אריק יונתן, באלאנס לייף.  

 "השתמשנו בשירותים המשפטיים של משרד משה כאהן, עורכי דין, לצורך התמודדות עם תביעה שהגישה כנגדנו עובדת לשעבר שלנו. עורכי הדין משה כאהן ויורי מילשטיין, ניהלו עבורנו את ההליך המשפטי בצורה מקצועית ותקיפה בסופו של דבר התביעה כנגדנו נדחתה ואנו שמחים על התוצאה. אנו שמחים  גם להמליץ על שירותי משרד משה כאהן, עורכי דין."

ד"ר אהוד טופורוביץ  

"ברצוני לברך אתכם על הישגנו המשותף בדחיית התביעה שהוגשה לביהמ"ש כנגד התיאטרון ע"י שותף עסקי לשעבר וכל זאת בזכות עבודת צוות מקצועית ומרשימה של משרדכם.  החקירה הנגדית שערך עו"ד בארי רז לעדי התובעים הייתה תקיפה  מדויקת ומרשימה והביאה לתוצאה המוחצת ששיאה - דחיית התביעה כנגדנו. כמו כן, ראויה לציון העבודה היסודית של עו"ד משה זוארץ ממשרדכם, אשר הכין את כתב ההגנה והתצהירים מטעמנו שהוגשו לבית המשפט וליווה אותנו במסירות לאורך כל המשפט.התוצאה הסופית של ההליך המשפטי היא המלמדת על תחילתה. תודה רבה לכם מקרב לב על העבודה המקצועית ועל הייצוג המושלם שסיפקתם לנו. תבואו כולכם על הברכה."          

          הווארד ריפ, מנהל, תיאטרון הנפש.  

"לכב' עו"ד משה כאהן,

ברצוני להביע את הערכתי הרבה לטיפולך המסור והמקצועי בתיק אשר הוגש כנגדי בביהמ"ש המחוזי, כאשר אני בטוח כי התוצאה אליה הגיעה השופטת נובעת מדרך הטיפול המשפטי אשר הותוותה על ידך.

אבקש להודות גם לצוות עורכי הדין ממשרדך על עבודתם היסודית על התיק.

שמחתי להכיר קולגות במקצוע כמוך וכמו משרדך, הפועלים ודואגים לטובת הלקוח בנאמנות, מקצועיות ויסודיות."

 

עו"ד נ.א     

"עורכי הדין ממשרד עו"ד משה כאהן ייצגו אותי בתביעה כספית כנגד קונצרן בינלאומי  אשר נותר חייב לי כספים והתחמק מתשלום במשך חודשים ארוכים. רק לאחר התערבותם של עורכי הדין הנ"ל, אשר פעלו בתקיפות תוך עמידה על זכויותיי, קיבלתי את כספי בחזרה. לאור זאת אני מוצא לנכון להמליץ בחום על משרד משה כאהן, עורכי דין."

 

נח כספי.

"עו"ד משה כאהן ועו"ד בארי רז ממשרד משה כאהן, עורכי דין, ייצגו אותנו בתביעה כספית בסכום מהותי, כאשר מצבנו המשפטי ע"פ הסכם ההתקשרות היה בכי רע. למרות זאת, עורכי הדין בתקיפות, בנחרצות רבה ובמאבק עיקש אל מול הצד שכנגד, הצליחו להביא לכך שקיבלנו את מלוא סכום התביעה. אנחנו רוצים לציין לשבח את עבודתם המקצועית של עורכי הדין ממשרד עורך דין משה כאהן וכן יושרם ואמינותם".

 

זיו וליאת שליט.

 "חברתנו נקלעה לסכסוך משפטי עם עובד אשר לא בחל בכל אמצעי לפגוע בחברתנו כולל פניה לבית הדין לעבודה. למרות שעשינו כל שביכולתנו ע"מ למנוע את פרוץ הסכסוך ואת התעצמותו לא הצלחנו לפתור את הסכסוך בעודו באבו. קיבלנו ייעוץ משפטי וליווי צמוד מעו"ד משה כאהן ומעו"ד יורי מילשטיין לאורך כל הדרך. התביעה בבית הדין לעבודה כנגדו נמחקה ובסופו של דבר הסכסוך נפתר, לשביעות רצוננו המלאה. אני ממליצה על משרד עו"ד משה כאהן כמשרד לתחום דיני עבודה למעסיקים".  

רונית שגב, מנכ"ל.   

״השתמשנו בשירותי משרד עו״ד משה כאהן בקשר למו״מ מסחרי שניהלנו  מול גורם בחו״ל. אני מבקש לציין לטובה את איכות היעוץ המשפטי שקבלנו ממשרד עו״ד משה כאהן , כמו גם את הגישה המקצועית והיחס האישי.  בתחילת הטיפול, קבלנו  תמונה ברורה ומהימנה של המצב המשפטי ובהמשך פעלנו על פי הייעוץ שקבלנו  , דבר שהוביל בסופו של דבר לתוצאה המקווה. אנחנו  מרוצים מאד מהשירות המשפטי שקבלנו".

 

 ד״ר שאול טל, מנכ"ל הוצאת פוקוס – ספרים לבריאות

"אני משמש כסמנכ"ל כספים בחברת הייטק ומשתמש בשירותים המשפטיים של משרד עו"ד משה כאהן, מזה שנים רבות. השירותים שקבלתי היו בתחום החוזים המסחריים, חוות דעת משפטיות ועסקאות נדל"ן מסחרי. ברצוני להמליץ על שירותי המשרד הניתנים ברמה מקצועית ראויה לציון, יחס אישי ורמת אמינות גבוהה ביותר."

 

שמואל ארבץ, סמנכ"ל כספים  Clicksoftware

"ברצוני להמליץ על שירותי משרד עו"ד משה כאהן. משרד עו"ד כאהן ייצג אותי ואת שותפי בתביעה מסחרית מורכבת שהוגשה נגדנו.

אופן ניהול ההליך המשפטי ע"י עו"ד משה כאהן וצוותו היה תקיף ומקצועי ביותר ולשביעות רצוננו המלאה והתוצאה הסופית תעיד על כך. על פי הפסק שניתן לטובתנו בעניין זה, נדחתה התביעה כנגדנו מכל וכל והצד השני חויב בהוצאות גבוהות. אין לי כל ספק שהעבודה הקשה והיסודית של עורכי הדין ממשרד משה כאהן תרמו תרומה משמעותית להשגת תוצאה זו. אני ממליץ עליהם."

 

ישראל קינן, מנכ"ל משותף, חלופה מיון והשמה בע"מ.

"אני משמש מזה שנים רבות כיזם (Founder) וכממציא של פטנטים בתחומים שונים. השתמשתי רבות בשירותי עו"ד משה כאהן ומשרדו: משה כאהן, עורכי דין, בכל הקשור לניהול מו"מ מסחריים ועריכת חוזים וכן בייצוגי וייצוג החברה, בהשקעות בחברת הסטארט אפ שהקמתי. אני חייב לציין לטובה את רמת המצוינות של השירותים המשפטיים שקיבלתי. עו"ד כאהן יודע להגן בתקיפות ובנחרצות על עמדת הלקוח שלו במו"מ, אולם ימנע מלהפוך ל deal breaker- ולסכל את העסקה. אוסיף ואציין כי השירותים המשפטיים שקיבלנו מעוה"ד הנ"ל שהיו בעיקר בשפה האנגלית, ניתנו ברמה מקצועית גבוהה ביותר וברמת אמינות והגינות שאין שנייה לה.

אני ממליץ ללא סייג על משרד עו"ד משה כאהן."

 

יהודה בינדר, מנכ"ל  ובעלים  May Patents.

"משרד עו"ד משה כאהן ייצג את חברתנו בשתי תביעות מורכבות האחת- עתירה מנהלית בבית המשפט המחוזי נגד גוף שלטוני והשנייה בתביעה מסחרית רבת היקף כנגד אחד הגופים הגדולים במשק. בשני המקרים ניהול המאבק המשפטי היה לעילא ולעילא הן מהבחינה המקצועית והן מבחינת השירות. בשני ההליכים הגענו לתוצאות טובות מבחינתנו. עורכי הדין שבמשרד עו"ד משה כאהן נתנו לנו שירות מקצועי ואמין ואנו ממליצים על משרד זה בכל פה."  

           משה ויהודה דויטש, צומת השרון בע"מ .  

 
לפרטים נוספים התקשרו עכשיו - 03-6914775

או מלאו את פרטיכם - צרו קשר

עורכי דין מומלצים - בדף זה תוכל לקרוא המלצות של לקוחות המשרד.