תרופות - פרמצבטיקה - מזון ותוספי תזונה

תרופות-פארמהתחום הפרמצבטיקה דורש היכרות, נסיון והבנה של החוקים, התקנות והנהלים, לרבות בכל הקשור לתרופות, רישומן במשרד הבריאות, אישורן לשיווק, סל הבריאות , ניסויים קליניים בתרופות, שיווק והפצת התרופות, איחסונם , כללי התחרות בין חברות התרופות, המגבלות החלות על פרסום תרופות, התמודדות עם הורדת מוצרים מהמדף (Recall), ההגבלות על הקשר שבין רופאים לבין חברות התרופות ועוד.

גם תחום המזון ותוספי מזון, מוסדר בישראל ברגולציה עניפה המתייחסת לייצור המזון יבואו, טיבו, סימונו, אחסונו, הגנת הצרכן ועוד.

אנו מייצגים את לקוחותינו בנושאים המשפטיים הקשורים לתחומי התרופות והמזון, בהסכמים עם ספקים, מפיצים וצדדים רלבנטיים נוספים, כמו גם בהיבטים החוקיים בתחומים אלה, לרבות עמידה בקשר ישיר עם משרד הבריאות והרשויות המסדירות השונות במקרה הצורך, אנו מייצגים את לקוחותינו האחרות מול משרד הבריאות ורשויות האכיפה האחרות ואף בבית המשפט.

על לקוחותינו נמנים חברות בתחום התרופות ומוצרי מזון, וכן יבואנים ומפיצים של מוצרים כאלו.

 לפרטים נוספים ויצירת קשר התקשרו ל -  03-6914775

או מלאו את פרטיכם - צור קשר

 

תחומי ההתמחות של המשרד הינם: משפט מסחרי, דיני חברות, חברות בצמיחה ("Start Up"), דיני עבודה, ליטיגציה / ייצוג בבתי משפט, רכישות ומיזוגים, תרופות ומוצרי מזון, דיני מקרקעין / נדל"ן, עסקים משפחתיים, מקצועות חופשיים, צוואה / ירושה / עזבון